Thursday, June 16, 2011

Result Exam

     Selamat pagi semua...apa kabar anda disana? ceeehhh skema kan aku.hik hik hik. Sekarang ni aku pon tak tau la nak gambarkan perasaan aku cam ne, nak kata happy pon tak, nak kata sedih sangat pon tak, marah memang tak la sebab xade bende yg aku nak marah kan. pendek kata pagi ni mood aku jiwa kacau huh.. Ni semua akibat dari check result exam semester lepas ni. Tapi ape-ape pon, setinggi-tinggi kesyukuran aku panjatkan kepada ilahi atas kurniaan result exam aku kali ni. Walaupun tak la secemerlang kawan-kawan aku yang lain, tapi aku percaya ada hikmah atas kurniaan yang tuhan bagi pada aku. Alhamdulillah..cukup dulu untuk intro..


Macam ni la result exam yang bakal aku frame kan untuk tatapan anak cucu..


      Berbanding result aku semester lepas, dapat aku simpulkan ada peningkatan dalam result exam aku ni. Memang aku target dean list, tapi nasib tak menyelebahi aku, insyallah, sem depan boleh cuba lagi. yang penting mesti maintain 3 point kalau tak macam mana la aku nak capai cita-cita aku sambung master ye dak.. jutaan terima kasih aku ucapkan pada lecturer aku sem lepas. Sempena ulang tahun mengambil result exam ni aku teringat nostalgia lama, masa time aku diploma dulu, pukul 12 tengah malam dah tercongok depan komputer nak cek result punye pasal. Seminggu sebelum result exam memang dah pamerkan mood jiwa kacau aku tu. tapi semester demi semester yang aku lalui sampai la time degree ni, alhamdulillah, aku dapat kawal emosi aku. result baik ke tak baik ke jiwa aku mesti sering diganggu dengan seribu rasa nervous. Rindu pulak time diploma dulu. 


gambar hiasan



       Ha.. bab masa aku diploma dulu aku citer lain entry ek. Sorry la cerita aku ni membosankan u ols. Lupa nak tanya result kome cam ne? ada baik or tarak baik? yang penting usaha dan terus berusaha...Chaiyok2!!!!! aja-aja fighting!!! bak kata heroin dalam citer Full House. Fighting!!!!!

2 comments:

  1. wah ....


    dah ada iklan la.. taniah..


    ~pas ni kena selalu hapdate.. t iklan larikkkk

    ReplyDelete
  2. ooowhh mesti..thanks ya sifu..hehehe

    ReplyDelete