Wednesday, June 1, 2011

Welcome back study breaK!!!!

Yeah..hampir sebulan warga student UiTM dh memulakan cuti terindah mereka. Untuk percutian kali ni, macam biasa aku mencari pekerjaan untuk mengisi ruang yang terbuang supaya lebih bermanfaat.Yang dikatakan manfaat bila dapat mengumpulkan $$$$ sebanyak boleh. Hehehehe. 
      Kali ni aku kerja kat Office Fakultiku sendiri. Fakulti Pengurusan dan Teknologi Pejabat. bersesuaian dengan bidang yang aku ambil, mengaplikasikan apa yg d belajar dengan susana persekitaran alam pekerjaan sebenar!. Bersama sahabat baikku Ina, kami sesama melalui hari-hari bekerja dengan penuh enjoy, walaupun ada hari-hari yang kurang menyeronokkan, memboringkan dan membengangkan. 
   Today, 2 June 2011...14 hari dh aku disini. untuk hari ni xade keje..berpeluang aku untuk mengupdate blog yang dah berbulan-bulan aku tinggalkan. Okay, jumpa lagi esok..untuk entry yang lebih ummmppphh!! hehehe..tata..

No comments:

Post a Comment